Kiemkracht #krantvandeziel

Kiemkracht

Godin van de liefde die tevoorschijn komt in de kortste maand, die mijn verlangen

prikkelt door je verschijning.

Gij die me lentekriebels van vlinders brengt door je elegantie, me verblindt door

lust, doordat de oerdrang in mezelf verlangt om zich met jou te omhelzen.

Godin van de liefde die tevoorschijn kwam in de schrikkelmaand, die me doet

verlangen naar het liefdesspel der muzen.

Gij die mijn fantasie aanwakkert tijdens het dromen en me soms daardoor kleurt

met het licht van de rode planeet.

Godin van de liefde die vergezeld is met de elfen der liefde.

Het is gij die mijn hart vult met het vuur van passie en liefde en zo de opgetrokken

muur van ijs doet smelten als druppels van realiteit.

Het is gij die mijn ziel doet zweven doorheen de lucht door je aandacht en

waardoor je zo de voedingsbodem bent voor mijn wortels.

Godin van de liefde die zich omhelst met de koningin van de nacht, geef me de

kracht om de nieuwe zaden te vullen met jouw kracht vol inspiratie en

creativiteit.

banner website 001 #krantvandeziel

Meer gedichten en collages uit de bundel #krantvandeziel
zijn terug te vinden op  #krantvandeziel
De bundel #krantvandeziel is tevens te koop op
de alternatieve boeken-webshop  http://boekjeswebshop.nl/