Hacking #krantvandeziel

Hacking

Geachte hacker,

Ik was nog een groen blaadje op het draadloze netwerk van mijn IP adres, toen ik

mijn wifi paswoord ingaf.

Jij was al een geruime tijd aan het vissen vanachter je maasnetwerk, op het

netwerk van de verkeersregelaar van de server waar ik wou inloggen.

Hij zit in een sternetwerk van computerkrakers die zich vermaken om

thuisadressen te kraken, zei de verkeersregelaar van de server.

Wij zijn met de witte hoed ons ringnetwerk aan het opruimen van zwarte hoed, zei

de stem met de grijze hoed op die een script aan het posten was.

Zij plaatsten me toen in de busstructuur met het wachtende geluid van ringtones

van de server.

Ik werd beklad door je achtergelaten cookie, zo werd mijn ringnetwerk ook in je

netwerk van besmetting gebracht.

Jij zwaaide met je zwarte hoed vol berichten met woorden zoals edelmetalen en

betalen, in het web van de server waarvan jij bent ingelogd als verkeersregelaar.

Hij staat bekend als een computerkraker vanuit het sternetwerk van dezen die zich

bezighouden om thuisadressen te kraken, meldde de verkeersregelaar nog.

Wij zijn met de witte hoed je ringnetwerk aan het opruimen van zwarte hoed, zei

de stem met de grijze hoed op die een script naar me aan het sturen was.

Zij deden me verblijven in de busstructuur met de klanken van besmette

wachtenden van de server.

Ik ben nu zelf een besmet netwerk geworden, die het sternetwerk van draadloze

netwerken vanuit mijn ringnetwerk afvist met mijn Wifi, zodat mijn IP adres een

boomnetwerk wordt van verkeersregelaars.

Jij bent nu een witte hoed geworden aan de telefoon, die me in de busstructuur van

je netwerk plaatste, om de zwarte hoed van mijn huisadres te verwijderen van de

server.

Hij stond bekend als een computerkraker vanuit het sternetwerk van dezen die zich

bezighouden om thuisadressen te maken, zei ik nog tegen stem met de grijze hoed

van de verkeersregelaar van de server.

Wij hebben met de witte hoed je ringnetwerk opgeruimd van zwarte hoed, zei de

stem met de grijze hoed op die ik aan de lijn had.

Zij deden me verdwijnen van je netwerk zwarte hoed, zodat ik niet meer in je web

van servers en netwerken zit, terwijl ik aan het vertoeven was in hun busstructuur

met de klanken van de server.

Bedankt programmeurs met jullie witte, zwarte of grijze hoeden op. Zodat ik een

netwerk van kleuren kan brengen via mijn draadloze netwerk naar de Wifi van

mijn ringnetwerk.

Met een toon die ik en jij kennen en wij zo een netwerk aanleggen van MS-DOS bestanden,

die het web van de zwarte hoed behoeden.

Omdat zij het computerkraken zouden wissen van hun IP adres, waar hun server

een netwerk had.

banner website 001 #krantvandeziel

Meer gedichten en collages uit de bundel #krantvandeziel
zijn terug te vinden op  #krantvandeziel
De bundel #krantvandeziel is tevens te koop op
de alternatieve boeken-webshop  http://boekjeswebshop.nl/