Spam #krantvandeziel

Spam

Je kwam ongevraagd mijn mailbox binnen, terwijl je jezelf razendsnel verspreidde

over mijn adressenlijst in firefox.

Je kwam overmatig veel voor in de berichten van die dag, terwijl je reclame bracht

gelinkt aan mijn koopgedrag.

Je bracht alles behalve een lach, met de inslag van je winstbejag tijdens de

prijzenslag in mijn mailgedrag.

Nu ben ik aan het klagen over vragen, over hoe mijn e-mail je spam moet

verdragen.

Ik vulde onbezorgd mijn e-mail op je bankformulier in, antwoordde je spontaan

met de openingszin.

We bezorgen u gratis spam terwijl jij aan het mailen bent.

banner website 001 #krantvandeziel

Meer gedichten en collages uit de bundel #krantvandeziel
zijn terug te vinden op  #krantvandeziel
De bundel #krantvandeziel is tevens te koop op
de alternatieve boeken-webshop  http://boekjeswebshop.nl/